torsdag 5 september 2013

Mina två otroligt duktiga trilling systrar!!!

Om någon kunnat missa det så gick Nordic Fitness expo 2013 av stapeln förra helgen! På scenen stod mina två systrar som tävlade i bikinfitness. Camilla i klassen under 168 och Sara i klassen över. Jag måste först inleda med att berätta hur otroligt duktiga de här två tjejerna är! Helt jäkla otroligt! Att köra sådan stenhård diet är inte lätt, jag vet vad jag talar om. Att klara vecka ut och vecka in med kostprepp, träning, cardio, poseringsträningar och på samma gång jobba (I vissa fall driva eget företag, eller hur camilla?!). Inte nog med pressen desto närmare tävlingen man kommer! Men de klarade det!

Camilla kvalade in som tvåa i Jyväskyla kvalen. Sara knep första platsen! På Fitnessexpo kom båda syrrorna till Final. Jag ropade och hejjade så högt och mycket jag bara kunde! Jag var så taggad att se dem på scenen! Camilla tog sjätte platsen! Medan Sara vann sin klass och är nu påväg till VM i Ukraina.



ONE WORD: TRILLINGPOWER! Camilla, jag och Sara!



Jag är så otroligt stolt, glad och lycklig att få tillhöra en sådan stöttande och målinriktad skara. Detta går ut till både mina systrar, min äldre bror, flickvän och resten av min familj! Tack!



Detta är bara början! BRING IT ON!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Åååå va fint :) å du vet säkert redan hur otroligt myki vi tycker om dej också å hur otrolit duktig du e. Nästa år kanske vi får stå på scenen på samma tävling, då blir de först trillingpower på hög nivå ;) å som du ha stötta å peppa oss, ojoj :) tack broder!!

    SvaraRadera