måndag 24 februari 2014

Chest and shoulders!

Dags att börja updatera träningspassen! Blev att köra ihop axlar och bröst idag då det blev dubbla benpass förra veckan så det sköt fram en dag. Brukar vilja köra igenom hela kroppen innan ny vecka börjar. Känns som om jag har mera koll då än om det skjuts fram någon dag här eller någon dag där.
"Taking a breath" under framlårs passet!

För övrigt så är jag tvungen att göra lite morgongymnastik för benen för att alls kunna ta mig till köket på mornarna. Helt sjukt galen träningsvärk efter de dubbla benpassen förra veckan. Körde framlår torsdag och baklår fredag. Mycket supersets och drop sets. Bra pass! Riktigt bra pass!!!
Idag var det iaf riktig CHOCKNING för bröst och axlar på G:

Incline cable flyes 3 drop sets 3 platåer/set
Incline press 2 drop sets 3 platåer/set
Stående H.lyft åt sidan 3 drop sets 3 platåer/set
Butterfly machine 3 drop sets 3 platåer/set
Cable flyes med hissarna på högsta läget 1 drop set 3 platåer
Pec dec 2 drop sets 3 platåer/set
Smith: Stående skivstångsrodd superset Skivstångspress 3x10+


Dessa pass är något jag chockar med var tredje eller fjärde vecka... Körs absolut inte varje vecka! Don't overtrain!!

Första set tungt! sedan lätta vikter med focus på kontakt i varje reps!

Fick så bra pump att jag var tvungen att gå in via Fitnesstukku bredvid gymmet och köra en pose!  ;)



Over and out!!!

//R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar