måndag 18 maj 2015

Fitnessgalan - Nutramino work!

Heey!

Jag hade en blogg också va? ;) Lite tillbaka blick vad som varit på G de senaste veckorna. För några helger sedan åkte jag och min Syster Camilla till Stockholm för att jobba med Nutramino Crew. Blev en riktigt galet bra resa. Mycket jobb och mycket skoj! Lärde känna en bunt med roliga människor som jag ser fram emot att träffa igen i framtiden!

Nutraminos stora hit under mässan var nog deras nya Protein water. Inget socker, inga kolhydrater, glutenfri, laktosfri = Zero, zip, NADA! Och 25 g protein isolat per burk + 5g BCAA. 100kcal per burk. The diet is saved! Jag använder den som en "on the go" och dricker mellan måltider för att hålla mig katabol 24/7. Så jädrans enkelt det blir! Håll ögona uppe hos Nutraminos återförsäljare! Den anländer snart!

Lite bilder från helgen:



Liten poster för att göra folket medvetna om att Finnarna kommer! ;)
Magnus och Andre! Två riktigt shyssta grabbar!

Bygga lite monter klockan 7 på fredag morgon är aldrig fel! ;)
Folket börjar rulla in!

Coola grabbar!

Nutramino Crew and athletes! Var ett nöje att få dela helgen med dem!


 Over and out!

//R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar