måndag 8 juni 2015

Team Trifinity 2015 - It's on!!!

Hey!

Back is back! Nu börjar det nya (och gamla såklart) Trifinity Teamet vara klappat och klart. Tycker att vi har ett otroligt bra och tufft gäng nu. Många nya ansikten i form av atleter och coacher! ;) Mera om det då allt blir spikat!

Team Trifinity består nu av både bikinfitness-, Mens physique- och Classic bodybuilding atleter. Har stora förhoppningar på allihopa och jag vet att detta kommer bli grymt bra. Ser fram emot att börja jobba med er!


Blev så taggad att jag blev tvungen att posera lite! Offseason form. Vikten börjar närma sig 103 kg... Gulp :o allt går helt enligt plan men när jag närmar mig 105 så lugnar vi ner lite tror jag bestämt! ;)




 Psssst! Glöm inte att passa på att köpa BB- leather straps som är på 25% off denna månad! Bästa remmar jag använt och de håller! Använder själv alltid remmar när jag kör ex. rygg. Varför låta underarmarna bestämma när din rygg är färdigpumpad?


25 % off!!!


 Rock on!
//R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar